Follow us

Snabbt inlägg!

2013-11-17 - 18:59:18
 
Snabbt inlägg om dagen innan jag fortsätter med mina läxor! 
Gick upp vid 7. åkte till stallet så vi var där till ca 8. 
Jag började skritta fram kvart i 10 och sedan när Terrano var fram skrittade började jag jobba mer med formen och att han skulle lyssna på skänklen, mest av allt skulle han gå framåt! Sedan ungefär 10:20 så var det våran tur att rida, han fick lite smått damp inne i ridhuset försökte bocka av mig -vilket inte funkade. Vi red igenom programmet och slutade på delad första plats på 57,7%. Är väldigt nöjd över honom eftersom det var vår första dressyr tillsammans! :)
 
När tävlingen sen slutade (ca 14) så var jag kvar i stallet för att sitta på knattekontoret, men fick leda för det var en tjej som inte kom! Man blir ju lite lack.. Men iallafall, det funkade! Sen vid 5 kom jag hem och duschade, åt lite mat och nu sitter jag här! Det var min dag lite snabbt. Sjukt stolt över terrorn! <3 Ska återgå till mina läxor, hejdå<3 
¨


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

:)
RSS 2.0