Follow us

Stallet!

2013-11-11 - 22:16:47
Var i stallet hela eftermiddan typ, från fyra ungefär, till nio:) mysigt, dock väldigt kallt!! Nu börjar man verkligen känna kylan på kvällarna. Speciellt när det blåser. 

Red Taranto idag! Riktigt kul häst även om han har konstig trav och ser lite lustig ut. Han var väldigt mysig o rida, inte slö utan var framåt hela tiden, det enda jag störde mig på var hans konstiga gång! Menmen kul med lite annan häst :) Jag red med jossan och vi red en slinga i skogen på ca 30 minuter. Mest skritt, tog lite trav och en galopp sträcka:) 

Jag hjälpte även till i stallet med utfodring, gå till lösdriften med små ponnysarna, mocka och sopa lite:)

Nu ska jag sova och ladda om för skolan imorgon!

Vet ni vem det är? Jo det är Bellman!!:)

¨


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

:)
RSS 2.0