Follow us

Riktigt segt↓

2013-10-24 - 20:04:00
Har verkligen vart riktigt segt här på bloggen, har inget att skriva om heller, rider ju inte förens på måndag! Kanske rider två ggr då, får se hur jag gör och det kommer förmodligen upp inlägg om hur det gick! Sen rider jag på torsdag nästa vecka oxå. Vår ridning blev inställd idag eftersom en från Portugal är i stallet just nu och håller lektioner. Så då får vi rida igen nästa vecka på måndag. Tror det blir bommar då vi ska hoppa på torsdagen. Kände att jag behövde slänga in nått så det inte blir helt dött! 
 
Dagen har vart riktigt go faktiskt! Slutade 11:45 och stack ner till kunskapskolan me några vänner. Vi var där ett tag innan jag och Atra gick till AD och satt där en halvtimma kanske och väntade på att några skulle komma, dock kom inte dem så vi stack därifrån. Vi stannade vid en rutschkana och åkte några gånger, garvade sönder när jag fastnade! Kan ju säga att vi hade kul.. Haha! När några dagisbarn sedan typ blev rädda för oss och ropade på deras fröken sprang vi iväg, för liksom, vem vill ha skulden för att man skrämmer småbarn? Inte vi iallafall! Så ja, dagen har flytit på väldigt bra! Blev även en tur till stallet innan oxå, vid fyra ungefär. Hämtade syrran som ridit sen bar det hem igen. Snabb men skön dag!
Igga mitt vackra face!  Man måste ju ba älskar't!  Finaste ponnyn ever!♥
 
 
 
¨


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

:)
RSS 2.0