Follow us

Shopping!

2013-10-27 - 16:07:00
Har vart på hööks och charlies idag, kollade efter chaps och vita ridbyxor då mina byxor har gått sönder.. Iallafall så hittade jag ett par riktigt snygga byxor från Crw på Hööks och dem var suuper, direkt när jag såg dem blev jag kär i dem. Underbart snygga! Så dem ska jag köpa imorgon eller i övermorgon! Ni kan få en bild så länge så ser ni ungefär hur dem ser ut!
På denna bild är dem dock mörkblåa, men dem jag ska köpa är vita! 
 
 
Kanske inte bästa bilden men jaja, på den lilla bilden är det iallfall utsmyckning, det är som ett litet bett som sitter precis vid fickan! Riktigt snygga, gillar också att det är resår vid nederdelen av byxan och att de är helskodda!
Kostar 649 tror ja det va men dem va båda snygga, sköna och lätta att röra sig i så tror faktiskt det blir värt det!♫
 
Kollade ju även på chaps, hittade inget som jag fastnade för så får se hur det blir:)
Funderar också på att köpa ett nytt schabrak med tanke på att jag inte får ha sveland schabraket eftersom det är reklam för djurförsäkringar och jag har för mig att man inte får ha reklam på lokaltävlingar! Och det andra schabraket jag har som är vitt är strl ponny och för litet så kanske ska köpa ett schabrak i strl cob!
¨

Postat av: Sara

Lycka till på JFK sen då :)

2013-10-27 • 17:53:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

:)
RSS 2.0