Follow us

Tävling på G?

2013-10-15 - 18:00:48
 
Har funderat på att åka ut på tävling den 9/11, fick ju förfrågan av en annan tjej om jag ville hänga med, då blir det alltså JFK hopp. Dock fyller pappa år då, men kanske kan fira honom efter eller nått? Haha men om det blir så att jag följer med, så är det ju Terrano som jag ska tävla! :D Blir även tävling till helgen, klubbhopp på örks:) Även där blir det Terrano, LC+5 och en till klass, dock kommer jag inte ihåg om det var LD eller LC - men sån är ju jag, bokar in allt, sen kommer jag inte ihåg vad det är jag bokat in! Bäst asså ;)
 
 
¨

Postat av: Hannah

Fina ni är Amanda, lycka till <3 :D

Svar: Du o Bella är! Tack <3 :))
brightpony.blogg.se

2013-10-15 • 20:08:03
URL: http://hannahjohanssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

:)
RSS 2.0