Follow us

Tävling!☼

2013-10-06 - 19:09:57
Kom hem för några timmar sen efter tävlingen i Grankärr på Terrano! Gick GRYMT bra kan jag ju säga, är skit nöjd med honom idag! 
Red en förklass sen hoppade jag laget ju, förklassen nollade vi på men det gick riktigt segt! detta var vid 9 tiden och när jag hoppat klart skrittade jag av honom och sen gav jag honom massa äpplen och ställde in honom i transporten. När jag sedan hämtade honom vid halv två för laget var han över taggad! Asså verkligen, han kunde knappt stå stilla när jag skulle rida fram. Har aldrig känt att han vart så taggad som idag! När jag hoppade fram till lagklassen var han som en helt annan ponny! Sån jäkla fart fick han, han bockade och hade skitkul! Jossan Nordh o min syrra stod i mitten på ridbanan när jag hoppade fram och dem stod och garvade åt hans hyss. Kan ju bara säga att latmasken verkligen gav allt idag, även om det blev två stopp och avramling<3 han stannade på andra hindret vilket var en oxer och väldigt maxad! Den var väldigt breddad och terrano blev lite förvånad över både höjden och bredden men vi var snabbt över. Sen ett hopp åt sidan på sista hindret och så drog han ner halsen så jag hamnade fram över sadeln och låg på hans hals, jag hängde kvar en stund men efter ett tag när han inte drog upp huvudet så orkade jag inte hänga kvar längre så jag släppte stigbyglarna och gjorde en kullerbytta ner och landade på huvudet, dock föll jag ner på rumpan sen. Jag kunde inte annat än att skratta för jag visste att det var mitt fel så jag satt där i nåra sekunder och skrattade o klappade han på halsen. Haha, iallafall, nån som tog bilder i grankärr? Isåfall kan ni väl skicka dem på mig till min mail! - [email protected] 
Allt för mig så länge, ses! 


¨

Postat av: Alma

Film?!?! :D

Svar: Har film på första klassen dock inte andra då pappa glömde filma:/ men lägger upp imorn:)
brightpony.blogg.se

2013-10-06 • 19:40:54
URL: http://almathulin.blogg.se
Postat av: Lina

Jag har massa bilder på dig, kan jag skicka på facebook? isf. vill jag att du länkar min blogg när du lägger ut dem här.

Svar: Ja det kan du göra! Aa jag länkar så klart till dig :)
brightpony.blogg.se

2013-10-07 • 07:46:44
URL: http://tuiija.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

:)
RSS 2.0