Follow us

Anmäld!♪♫

2013-09-24 - 19:21:31
Sååå, nu är jag anmäld till ponnyallsv. i Grankärr nästa helg! Ska då tävla Terrano i LD och sen i lagklassen! Ganska spännande faktiskt, och nejdå, inte alls nervös eller så.. Även om jag är ganska säker på att det kommer gå bra så får jag den där pirrande känslan i magen, men ska bli riktigt kul iallafall! Första gången jag hoppar lag och andra gången ute på Terrano. Ska se till att komma runt felfritt denna gången med, och jag hoppas att jag slipper sitta på ett tuggumi, det gjorde jag ju förra gången. Kunde lägga spöt på rumpan men han gav ingen som helst reaktion! Det enda han gjorde va att vifta lite på svansen som om de vart en fluga där.. det var knappt att sporrarna hjälpte! Men allt för mig nu! Vi hörs!:)
Finaste ever ju! ♥ 
 
¨


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

:)
RSS 2.0