Follow us

Terror..?

2013-09-16 - 19:52:00
Ja, det kan man kalla honom när man tänker på de hyss han gör då o då.. Ne men han kallas för Terror bara för att han är för j☼vlig ibland. Ställer sig på bakbenen och bockar, inget kul när man inte är förberedd på det kan jag ju säga.. Haha, iallafall- kan ju beskriva honom lite kort :)
  • B-ponny
  • Sån jäkla underhals, och över hals med för den delen..
  • Han är en riktigt go ponny när man väl lär känna honom och när han inser att personen som rider honom faktiskt går att sammarbeta med.
  • Han har hoppat upp till LB.(Dock inte med mig, än;)
  • Lat, tjock, RIKTIGT katig
  • Underbar..♥
  • Vi tävlade för första gången tillsammans i lördags! Felfritt men riktigt segt! Kan ju säga att jag är riktigt stolt över plutten som orkade hela banan..♥

Finaste killen.. Det ända som förstör bilden är ju jag.. (Sen om någon vill ha video från i lördags så kommentera!!)
De va allt för nu! Kommer ett inlägg på torsdag och kanske något innan det..? Så fortsätt kolla in och checka om nått nytt!  Kram sålänge!

¨

Postat av: SaraH

Ja! Jag vill gärna se videon!!!!

Svar: Okej lägger ut den om en stund då när jag har tid! :)
brightpony.blogg.se

2013-09-17 • 17:15:59
Postat av: Elsa

Förstår blogg.se kvaliten på dina bilder? :O

Svar: Inte just på dessa men annars brukar de bli så :/ dem här är förminskade så dem inte så dem inte ska bli förminskade av blogg.se sen när jag gör ett inlägg :)
brightpony.blogg.se

2013-09-18 • 20:53:58
URL: http://elsajohnsen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

:)
RSS 2.0