Follow us

Underbara du♥

2013-09-16 - 19:08:00
Crut du är för bra..♥ som sagt skulle jag ju skriva ett enskilt inlägg om Crut, så här kommer det!
Crut är född 2002 och är ett russ, han är fuxfärgad och helt enkelt underbar. Crut är en glad o livlig ponny med mycket krut i sig ;) I skritt o trav kan han gå hur fint som helst men sen kan han va ganska jobbig när det kommer till galoppen o de är speciellt i hoppningen. I dressyr går det alldeles för sakta men sen i hoppning vet jag inte riktigt vad som händer. Om han blir överexalterad eller bara tycker det är jobbigt, för han börjar springa en jäkla mycket o då är han verkligen inte nått lätt att jobba med. Annars när det är en helt vanlig lektion med nybörjare (t.ex) så kan han va världens ängel o inte göra en fluga förnär. 
Just nu har jag faktiskt inte ridit honom 'ordentligt' utan endast haft honom på hoppträningarna, menmen. Alltid lite kul med omväxling!


Båda dessa bilder är på mig o Crut, på våran senaste tävling vilket va ponnyallsv.  :) Cred till Ebba som tagit bilderna, henne hittar ni på Här!
¨

Postat av: My Fredblad

Gud vilka fina bilder :D Har du haft en bra dag?

Svar: Tack! Allt beröm får ja ge till Ebba som tagit dem! Jadå, jag har haft en hyfast bra dag, o du?:)
brightpony.blogg.se

2013-09-18 • 19:52:42
URL: http://Fredblad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

:)
RSS 2.0